luni, 1 septembrie 2014

Bye Summer :)

   Bun...că tot e aşa la ,,modă'' să postăm despre vară...care a plecat săraca în vacanţă timp de...hmm...cam 9 luni,şi ne-a lăsat pe mâna toamnei,care ne pedepseşte cu începerea unui nou an şcolar.Bun mai întâi voi enumera lucrurile făcute de mine vara aceasta...
1)Am terminat clasa a VII-a
2)Am mers la magnificul Aqua-Magic din Constanţa
3)Am mai postat aici pentru voi :)))
4)Am fost prima oara la Jumbo din Bucureşti...
P.S:Recomand toate magazinele Jumbo din lume...Sunt absolut genialee...Sincer m-aş muta acolo dacă s-ar putea...Sunt extraordinare si geniale au tot ce caut eu şi chiar le recomand,deoarece mulţi m-aţi întrebat mulţi de unde achiziţionez materiale-le.
5)M-am bucurat de vara logic,plajă,apă,nisip =perfecţiune !!!
   Acum aş vrea să urez un călduros ''Bun Venit'' Toamnei...Sper să ne simţim bine şi cu tine...Acum vreau sa fac o precizare:
   Toti cei ce sunteţi elevi...Învaţaţi cu cap!Eu intru in clasa a VIII-a şi dau nişte examene la vară...bucuraţiva de aceste zile de gimnaziu!!Eu regret că nu m-am bucurat de ele...

   Sper să ne revedem curând...Pupici la toţi!!                            Semnat Sophy :)